Idén nyáron is hat különleges napot töltöttünk felső tagozatos diákjainkkal az ausztriai Karintia tartományban, Obervellachban.

A délelőtti nyelvórákat követően került sor a különböző programokra, kirándulásokra. 3000 méter magas gleccseren hógolyóztunk. Keskeny szurdokban, hegyi patakok, vízesések mellett túráztunk. Jártunk a Großglockner panorámaúton, ahonnan megcsodáltuk Ausztria legmagasabb hegycsúcsát. Ezen kívül etettünk vadon élő mormotákat. Egészen közelről, az élőhelyükön láttunk makákó majmokat. Valamint részt vettünk egy ragadozó madarakról szóló ismeretterjesztő bemutatón.

A programok között volt még bobozás, kalandparkszerű ügyességi játszótér, látogatás egy ásványkiállításon és egy viszonylag épen megmaradt középkori várban. Esténként pedig mindig maradt egy kis idő kártyázásra, társasjátékra, beszélgetésre.

Összegezve a tábor eseményeit elmondhatjuk, hogy csodaszép helyeken jártunk és számos felejthetetlen élménnyel gazdagodtunk.

A német tábor támogatója az AVL Hungary Kft.